A legügyesebb sofőr és a legjobb bringás is találkozhat olyan helyzettel, amire rémálmába sem gondolt. Ilyen az autós üldözés a kerékpárúton.
A szabálykövetés a közlekedésbiztonság egyik alapja, mindamellett hasonlóképpen fontos dolog, hogy a járművezető, legyen autós, vagy kerékpáros, képes legyen a mások által előidézett baleseti helyzet kivédésére. Vannak azonban olyan szituációk a közlekedésben, amelyekre a legrosszabb pillanatában sem gondol az úton lévő, és nehezen védhető. Ilyen a közelmúltban történt autós üldözés, amely jó részben kerékpárúton folyt. A jó a bajban, hogy senki nem sérült meg, és ez nagyban köszönhető az arra kerékpározók fegyelmezett viselkedésének, akik vonalba rendeződve lehúzódtak a szerencsére elég széles és jó minőségű kerékpárút szélére.
Az esetről a Pest Vármegyei Főügyészség adott hírt. A közleményük szerint a Budakörnyéki Járási Ügyészség vádat emelt egy férfi ellen, aki Törökbálinton egy kisteherautót vezetve nem állt meg a vele szemben intézkedő rendőröknek, hanem egy kerékpárútra hajtva, több ember testi épségét veszélyeztetve elmenekült. A vádirati tényállás szerint az ügy vádlottja soha nem rendelkezett járművezetői engedéllyel és a vezetésre nem is volt alkalmas. Ennek ellenére volán mögé ült, amiért a helyi rendőrök többször is intézkedtek vele szemben. A férfit korábban a járművezetéstől eltiltották.
2021 szeptemberének egy délutánján a vádlott egy furgont vezetett, amikor Törökbálinton a rendőrök felismerték, de intézkedni nem tudtak vele szemben, mert nem állt meg, hanem menekülni kezdett az autóval. A rendőrök üldözőbe vették, melynek során a vádlott a járművel felhajtott a Biatorbágy felé vezető kerékpárútra. Gyorsítva próbált elmenekülni az őt követő szirénázó rendőrautó elől. Ámokfutása során majdnem elgázolt egy kutyáját sétáltató férfit és egy kerékpáros csoportot – köztük gyerekekkel. A vádlott Biatorbágyhoz érve egy földútra, majd egy tanyán keresztül az erdőbe hajtott, így el tudott menekülni a rendőrök elől, akik nem a helyszínen, hanem csak később fogták el. A Budakörnyéki Járási Ügyészség az ámokfutóval szemben közúti veszélyeztetés bűntette és járművezetés az eltiltás hatálya alatt vétsége miatt emelt vádat.
Az M1 autópálya átépítésének ütemterve
A Magyar Állammal kötött Koncessziós Szerződés szerint az M1 autópálya M0-Bicske közötti szakasza 2028. 08.31-ig, a Concó pihenőig tartó szakasz pedig 2029.08.31-ig készül el.

Az M1 autópálya átépítésének ütemterve
A Magyar Állammal kötött Koncessziós Szerződés szerint az M1 autópálya M0-Bicske közötti szakasza 2028. 08.31-ig, a Concó pihenőig tartó szakasz pedig 2029.08.31-ig készül el.
Vadulnak a rolisok Belgiumban
A balesetek gyakorisága miatt Belgium szigorítaná az elektromos rollerek ellenőrzését.

Vadulnak a rolisok Belgiumban
A balesetek gyakorisága miatt Belgium szigorítaná az elektromos rollerek ellenőrzését.
Jobb szervezés, hatékonyabb közlekedés
Egy olyan koreai-magyar kísérlet indult, amely a fenntartható mobilitást igyekszik előmozdítani Gödöllőn.

Jobb szervezés, hatékonyabb közlekedés
Egy olyan koreai-magyar kísérlet indult, amely a fenntartható mobilitást igyekszik előmozdítani Gödöllőn.
Szlalomozás hóekékkel
Magyar Közút: a legjobb gépkezelők versenyeztek a közutas rodeón.

Szlalomozás hóekékkel
Magyar Közút: a legjobb gépkezelők versenyeztek a közutas rodeón.
Önvezetés, ami nem az
Kína után a britek is fellépnek az autógyártók azon megtévesztő gyakorlata ellen, amely szerint azt sugallják a vásárlóknak, hogy a kocsijuk önvezetésre képes, miközben nem.

Önvezetés, ami nem az
Kína után a britek is fellépnek az autógyártók azon megtévesztő gyakorlata ellen, amely szerint azt sugallják a vásárlóknak, hogy a kocsijuk önvezetésre képes, miközben nem.
Az olcsó autók uralják a használtautópiacot
A magyarországi autóparkban nem az átlagéletkor növekedése a legfőbb gond, hanem az átlagos állapot romlása és az egyre magasabb futásteljesítmény.

Az olcsó autók uralják a használtautópiacot
A magyarországi autóparkban nem az átlagéletkor növekedése a legfőbb gond, hanem az átlagos állapot romlása és az egyre magasabb futásteljesítmény.
Mit szeretnének tankolni a magyarok?
A MOL megbízásából az Iránytű Intézet készített egy kutatást, hogy mennyire elfogadottak az alternatív-, és a bio-összetevőt tartalmazóüzemanyagok.

Mit szeretnének tankolni a magyarok?
A MOL megbízásából az Iránytű Intézet készített egy kutatást, hogy mennyire elfogadottak az alternatív-, és a bio-összetevőt tartalmazóüzemanyagok.
Sokaknak tetszene, de drága
A MOL felmérése szerint nő az érdeklődés itthon az elektromos autók iránt.

Sokaknak tetszene, de drága
A MOL felmérése szerint nő az érdeklődés itthon az elektromos autók iránt.